czwartek, 7 listopada 2013

Heej ;-)
Długo myślałam nad tym czy zależeć tego bloga, ale w końcu po namowach koleżanki zdecydowałam się;)
  Kim jestem? 24-letnią zakreconą Mróweczką:-P
Nie potrafię skupić się na jednym temacie bloga bo mam wiele zainteresowań więc będzie o wszystkim..
Kosmetyka i muzyka to to co kocham. Lubie być potrzebna,pomagać innym,doradzać. Więc jeśli macie problem piszcie śmiało;)
Jestem otwarta na ludzi i nowe wyzwania.. Mam nadzieję że się tu odnajdziecie ;-)
p.s Z góry przepraszam ale nie mam doświadczenia w blogach.

4 komentarze:

  1. Jeeej nawet nie wiesz jak się cieszę, że się zdecydowałaś :) !

    całuję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Mróweczko :)
    Czekam aż dodasz obserwatorów żeby móc się dołaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo, hejo Mrówciu :D witamy :D

    OdpowiedzUsuń